Gavlenes attēls
Izvēlne
Iestatījumi

Latvijā aizturētie kuģi

AIZTURĒ-ŠANAS DATUMS UN VIETA

KUĢA NOSAUKUMS/ TIPS

BRUTO TILPĪBA

SJO NUMURS/

BŪVES GADS

 

KAROGS

 

KUĢOŠANAS KOMPĀNIJA

KLASIFI-KĀCĪJAS SABIEDRĪ-BA

AIZTURĒŠANAS IEMESLS

ATBRĪVOŠANAS DATUMS

03.01.2024

Rīga

AYANA STAR

beramkravu kuģis

16960 9291212

2004

San Marino Norton Ship Management Ltd Nippon Kaiji Kyokai Nevar iedarbināt dzinēju abām uz klāja esošajām glābšanas laivām. Glābšanas līdzekļi un aprīkojums neatbilst piemērojamajām kodeksa prasībām (LSA kodeksa 21. grozījums / 4.4.6.) Uz tiltiņa spārniem novērotā temperatūra ir -10 C un -13 C. 06.01.2024
03.01.2024

Rīga

SAMSUN

beramkravu kuģis

35812 9657777

2011

Malta Ciner Ship Management American Bureau of Shipping Ugunsdzēsības maģistrāle nav viegli pieejama tūlītējai lietošanai. Ugunsdzēsības līnijā uz klāja nav ūdens padeves no jebkura no pieejamajiem ugunsdzēsības sūkņiem.

Uzņēmumam 3 mēnešu laikā jāveic korektīvie pasākumi attiecībā uz ISM sistēmu. Trūkumi, kas atzīmēti ar ISM, ir objektīvs pierādījums tam, ka ISM kodeksa īstenošana ir neveiksmīga vai nepietiekami efektīva.

07.01.2024
03.06.2024

Rīga

ODYSSEAS

beramkravu kuģis

22662 9595187

2011

Māršala Salas Navina Maritime SA Nippon Kaiji Kyokai Pārbaudes laikā tika novērots, ka, iedarbinot avārijas ģeneratoru, tas automātiski nepievienojas un nepiegādā elektroenerģiju avārijas sadales skapim. 07.06.2024
AIZTURĒ-ŠANAS DATUMS UN VIETA

KUĢA NOSAUKUMS/ TIPS

BRUTO TILPĪBA

SJO NUMURS/

BŪVES GADS

 

KAROGS

 

KUĢOŠANAS KOMPĀNIJA

KLASIFI-KĀCĪJAS SABIEDRĪ-BA

AIZTURĒŠANAS IEMESLS

ATBRĪVOŠANAS DATUMS

01.03.2023..

Rīga

VIENA

Ģenerālkravu kuģis

2735 9081356

1993.

Kamerūna Tarron Operating Ltd Alfa Register of Shipping Nevienam jūrniekam uz kuģa nav derīga darba līguma.

Komandas darbība ugunsdzēsības mācību laikā bija neapmierinoša. Pulcēšanās nav veikta, ugunsdrošības aizveres nav aizvērtas, ugunsgrēka vieta nav izolēta, nav veikta robeždzesēšana. Vienam tērpam trūkst ugunsdzēsēja jostas un netika valkātas elpošanas aparāta komplekta maskas.

04.03.2023.
14.08.2023.

Ventspils

MIRA

Naftas tankkuģis

58166 9253076

2002.

Vjetnama SAO VIET PETROL TRANSPORTATION KOREAN REGISTER. Glābšanas laivu un glābšanas plostu iekāpšanas traps kreisajā un labajā pusē ir sapuvuši. Priekšgala glābšanas plosta iekāpšanas traps ir sapuvis. Iekāpšanas trapi ir bīstami apkalpei un nav gatavi lietošanai.

Pirms kuģa izbraukšanas karoga administrācijai ir jāveic drošības pārvaldības audits. Trūkumi, kas apzīmēti ar ISM, ir objektīvs pierādījums nopietnai neveiksmei vai neefektivitātei ISM kodeksa īstenošanā.

16.08.2023.
AIZTURĒ-ŠANAS DATUMS UN VIETA

KUĢA NOSAUKUMS/ TIPS

BRUTO TILPĪBA

SJO NUMURS/

BŪVES GADS

 

KAROGS

 

KUĢOŠANAS KOMPĀNIJA

KLASIFI-KĀCĪJAS SABIEDRĪ-BA

AIZTURĒŠANAS IEMESLS

ATBRĪVOŠANAS DATUMS

26.10.2022.

Roja

KISEL Zemessmēlējs 336 6620632

1965.

Komoras TRAMERA UAB (īpašnieks) Phoenix Register of Shipping Starptautiskā kravas kuģa radio drošības apliecība nav uz kuģa.

Uz kuģa nepietiekama komanda. Nav vecākā stūrmaņa, kā noteikts MASA. Nav izpildīts MASA nosacījums par diviem navigācijas virsniekiem ar derīgām GMDSS vispārējā operatora apliecībām.

Starptautiskā kravas zīmes apliecība nav uz kuģa.

 

06.12.2022.
02.02.2022.

Liepāja

MIDIA

Speciālu uzdevumu kuģis

803 8829957

1997.

Komoras Nord Company OU RINA Services S.p.A. Ugunsgrēka mācību trauksmes laikā nepietiekams apkalpes skaits (trīs komandas locekļi nav uz kuģa). Ugunsgrēka mācību trauksmes laikā kuģa komanda nezina un /vai nepilda kuģa trauksmju sarakstā noteiktos pienākumus.

Vairāki ugunsdzēšamie aparāti nederīgā stāvoklī (nav spiediena).

Uz kuģa nav karoga Administrācijas vai Administrācijas Atzītās organizācijas apstiprinātas noturības informācijas.

“Uz kuģa ir neapstiprināts noturības informācijas tulkojums krievu valodā. Uz kuģa ir sākotnējās noturības informācijas kopija rumāņu valodā (kuru kuģa virsnieki nepārvalda). Uzrādīts klasifikācijas sabiedrības 14.05.2021. “pagaidu apstiprinājums, ka galīgais apstiprinājums tiks veikts RINA plānu apstiprināšanas centrā, Tallinā”. Klasifikācijas sabiedrība apgalvoja, ka apstiprinātā noturības informāciju nogādās uz kuģa viena mēneša laikā. Kapteinis instruēts visus noturības aprēķinus fiksēt kuģa žurnālā.” Piezīme ierakstīta OVK inspekcijā 28.10.2021.

“Trauksmju sarakstā nav norādīti atbildīgie virsnieki, kuri atbildīgi par glābšanas un ugunsdzēsības aprīkojuma uzturēšanu labā stāvoklī nekavējošai izmantošanai. Trauksmju sarakstā nav norādīti atbildīgo personu aizvietotāji.” Piezīme ierakstīta OVK inspekcijā 14.05.2021.

Pirms kuģa izbraukšanas karoga administrācijai ir jāveic drošības pārvaldības audits. Trūkumi, kas apzīmēti ar ISM, ir objektīvs pierādījums nopietnai neveiksmei vai neefektivitātei ISM kodeksa īstenošanā.

18.02.2022.
09.09.2022.

Rīga

ANNABA

konteinerkuģis

15487 9306201

2005.

Portugāle Peter Doehle Schiffahrts-KG RINA Services S.p.A. Glābšanas laivas dzinējs nedarbojas kopš 16.08.2022. (vairāk, kā trīs nedēļas). 14.09.2022.
AIZTURĒ-ŠANAS DATUMS UN VIETA

KUĢA NOSAUKUMS/ TIPS

BRUTO TILPĪBA

SJO NUMURS/

BŪVES GADS

 

KAROGS

 

KUĢOŠANAS KOMPĀNIJA

KLASIFI-KĀCĪJAS SABIEDRĪ-BA

AIZTURĒŠANAS IEMESLS

ATBRĪVOŠANAS DATUMS

05.05.2021.

Ventspils

ULTRA SERVAL

beramkravu kuģis

43644 9874997

2015

Panama Cleanseas Shipmanagement Inc Nippon Kaiji Kyokai Desmit apkalpes locekļi uz kuģa ir nodarbināti vairāk nekā 12 mēnešus, kas pārsniedz maksimālo dienesta laiku uz kuģa, un viņiem ir nokavēts repatriācijas termiņš. Kuģošanas kompānija nav izpildījusi 2021.gada 28.aprīlī ar Lielbritānijas Imingemas ostas ostas valsts kontroles iestādi saskaņoto Sabiedrības kļūdu novēršanas plānu, lai augstākminētos apkalpes locekļus repatriētu nākamajā piestāšanas ostā – Ventspilī, Latvijā.

Pirms kuģa izbraukšanas karoga administrācijai ir jāveic drošības pārvaldības audits. Trūkumi, kas apzīmēti ar ISM, ir objektīvs pierādījums nopietnai neveiksmei vai neefektivitātei ISM kodeksa īstenošanā.

07.05.2021.
04.12.2021.

Rīga

SHEKSNA

sauskravas kuģis

2052 8876572

1992

Kamerūna Aspol-Baltic Corp Ltd Maritime Bureau of Shipping Glābšanas laiva nav pietiekami piepūsta un dzinēju nevar iedarbināt.

Bojāta kravas lūkas vāka virzošā sliede priekšā, labā puse.

Kuģošanas norādījumi, IAMSAR III daļa ir beidzies.

Bojāta 3 Ghz radara antena.

Pirms kuģa izbraukšanas karoga administrācijai ir jāveic drošības pārvaldības audits. Trūkumi, kas apzīmēti ar ISM, ir objektīvs pierādījums nopietnai neveiksmei vai neefektivitātei ISM kodeksa īstenošanā.

30.12.2021.
DATE AND PLACE OF DETENTION SHIPS NAME/ TYPE GT/ GRT IMO NUMBER/

YEAR OF BUILD

FLAG COMPANY CLASSIFI-CATION SOCIETY GROUNDS FOR DETENTION DATE 0F RELEASE
16.07.2020

Rīga

NOSSAN

sauskravas

2248 8814536

1989.

Faroe Salas Thun Ship Management Lloyd’s Register Korpusa bojājumi sadursmes dēļ Baltijas jūrā plkst. 15.07.2020/11:48LT 57.29,6N 021.17,8E, kas ietekmē kuģošanas spēju. Kapteinis vai kuģa īpašnieks nav iesniedzis ostas valsts kontroles iestādei informāciju par sadursmi, nodarīto kaitējumu un informāciju par nepieciešamo karoga administrācijas apziņošanu saskaņā ar SOLAS 1988 Amend / Chapter I / Reg. 11(c).

Apkalpes locekļi nav pazīstami ar saviem īpašajiem pienākumiem (piemēram, navigācijas ierakstu uzturēšana), aprīkojumu, procedūrām (piemēram, nebija nodrošināta novērošana sadursmes brīdī), kas ir saistīti ar viņu pienākumiem.

Iepazīstināšanas procedūra uz kuģa nav efektīva. Kapteiņa iepazīstināšanas ieraksti uz kuģa nav atrasti.

Drošas navigācijas sardzes principi pareizas un efektīvas novērošanas trūkuma dēļ netika ievēroti saskaņā ar 1972.gada Starptautisko noteikumu par sadursmju novēršanu jūrā 5. noteikumu, kas izraisīja sadursmi ar zvejas kuģi Baltijas jūrā 15.07.2020/11. 48LT 57.29,6N 021.17,8E .

Uz kuģa esošās sardzes procedūras un principi ir ļoti neefektīvi un bīstami drošai kuģošanai nākotnē.

Pirms kuģa izbraukšanas karoga administrācijai ir jāveic drošības pārvaldības audits. Trūkumi, kas apzīmēti ar ISM, ir objektīvs pierādījums nopietnai neveiksmei vai neefektivitātei ISM kodeksa īstenošanā.

20.07.2020
23.07.2020.

Rīga

PC-16

peldošais celtnis

486 8729080

1988.

Moldovas Republika Mediterranean Shipping Register Jūrniekiem, kas strādā uz kuģa, nav medicīniskās izziņas, kas izdotas saskaņā ar STCW kodeksa A-1/9.

Nav pierādījumu, ka būtu veiktas mācības cīņai ar ugunsgrēku, kuģa pamešanu un iekļūšanu slēgtās telpās.

IOPP sertifikāts nav uz kuģa.

IAPP sertifikāts nav uz kuģa.

26.08.2020
26.08.2020.

Liepāja

 

INOI

sauskravas

20238 9400928

2006.

Panama New Horizon Shipmanagement SA

 

Nippon Kaiji Kyokai Daudziem apkalpes locekļiem ir beidzies darba līgums.

Daudzi apkalpes locekļi ir bijuši uz kuģa vairāk nekā 12 mēnešus, un daži apkalpes locekļi nav saņēmuši ikgadējo atvaļinājumu.

Pirms kuģa izbraukšanas karoga administrācijai ir jāveic drošības pārvaldības audits. Trūkumi, kas apzīmēti ar ISM, ir objektīvs pierādījums nopietnai neveiksmei vai neefektivitātei ISM kodeksa īstenošanā.

28.08.2020.
AIZTURĒ-ŠANAS DATUMS UN VIETA

KUĢA NOSAUKUMS/ TIPS

BRUTO TILPĪBA

SJO NUMURS/

BŪVES GADS

 

KAROGS

 

KUĢOŠANAS KOMPĀNIJA

KLASIFI-KĀCĪJAS SABIEDRĪ-BA

AIZTURĒŠANAS IEMESLS

ATBRĪVOŠANAS DATUMS

28.03.2019.

Rīga

MARIA L beramkravu kuģis 17542 9153496

1997.

Libērija Sky Shipping Agency SA

6021921

Bureau Veritas Apkalpes sniegums ugunsgrēka laikā nebija pietiekams. Novērots, ka ekipāžai trūkst zināšanu par elpošanas aparātu lietošanu, kā arī daži apkalpes locekļi nelieto drošības aizsargtērpu, piemēram, drošības apavus.

Jūrnieka darba līgums 13 apkalpes locekļiem ir beidzies. Atkārtota piezīme.

Pārbaudes laikā novērots, ka pašaizverošās ugunsdrošības durvis kapteiņa klāja ieejā pilnībā neaizveras / nedarbojas pareizi, kā arī ugunsdrošības durvis kambīzē un vienas durvis mašīntelpā ir aprīkotas ar paštaisītiem fiksatoriem. Atkārtota piezīme.

Nav ūdens tualetē un izlietnē kopējā tualetē uz augšējā klāja, kopējā tualetē uz pakaļgala klāja, kā arī dažās apkalpes tualetēs. Atkārtota piezīme.

Nav pierādījumu, ka kuģa apkalpei ir izmaksātas algas par 2019. gada janvāri un februāri, un apkalpe to atzīst.

Pirms kuģa aiziešanas kuģa karoga administrācijai jāveic drošības vadības audits. Trūkumi, kas apzīmēti ar ISM, ir objektīvi pierādījumi par nopietnu ISM kodeksa īstenošanas neveiksmi vai nepietiekamu efektivitāti.

10.04.2019.
18.10.2019.

Liepāja

MBC DAISY Beramkravu kuģis 10154 9609902

2010.

Panama ESA Ship Management Ltd

5572467

RINA Services S.p.A. Nav pierādījumu, ka 4. mehāniķim un kuģa pavāram ir izmaksātas 2019. gada augusta algas. Nauda netiek saņemta ar ikmēneša intervālu saskaņā ar jūrnieka darba līgumu. Atkārtota piezīme.

Pirms kuģa aiziešanas kuģa karoga administrācijai jāveic drošības vadības audits. Trūkumi, kas apzīmēti ar ISM, ir objektīvi pierādījumi par nopietnu ISM kodeksa īstenošanas neveiksmi vai nepietiekamu efektivitāti.

27.10.2019.
30.11.2019.

Rīga

LS CONCORDE Ķīmisko kravu tankkuģis 3057 9250050

2000.

Gibraltāra Lauranne Shipping BV

1816889

Bureau Veritas Avārijas ģeneratoru nevar savienot ar avārijas sadales skapi, ieskaitot manuālos līdzekļus. Divās fāzēs nav sprieguma. Pārbaudes laikā ekipāža zināja par sprieguma trūkumu divās fāzēs.

Ugunsdzēsības / bilžu sūknis, kas atrodas mašīntelpā pie labā sāna apakšējās platformas, nav darba kārtībā. Atkārtotas piezīmes no iepriekšējās OVK pārbaudes 2019. gada 26. augustā. Voltmetrs un ampērmetrs nedarbojas.

Avārijas ģenerators nedarbojas.

Pirms kuģa aiziešanas kuģa karoga administrācijai jāveic drošības vadības audits. Trūkumi, kas apzīmēti ar ISM, ir objektīvi pierādījumi par nopietnu ISM kodeksa īstenošanas neveiksmi vai nepietiekamu efektivitāti.

04.12.2019.
AIZTURĒ-ŠANAS DATUMS UN VIETA

KUĢA NOSAUKUMS/ TIPS

BRUTO TILPĪBA

SJO NUMURS/

BŪVES GADS

 

KAROGS

 

KUĢOŠANAS KOMPĀNIJA

KLASIFI-KĀCĪJAS SABIEDRĪ-BA

AIZTURĒŠANAS IEMESLS

ATBRĪVOŠANAS DATUMS

21.03.2018.

Rīga

LEONIE P Konteineru kuģis 9991 9162667

1994.

Antigua un Barbuda STEFAN PATJENS REEDEREI GMBH DNV GL AS Avārijas ģenerators nestrādā dēļ sasaldētas dzesēšanas sistēmas. Trūkums jānovērš līdz 26.03.2018., saskaņā ar karoga valsts nosacījumu. 22.03.2018.
29.06.2018.

Rīga

AGDASH

Naftas tankkuģis

7833 9435325

2007.

Malta PALMALI SHIPPING & AGENCY RMRS Nav pierādījumu, ka kuģa apkalpei ir izmaksātas 2018. gada aprīļa un maija algas. 30.06.2018.
13.12.2018.

Rīga

ELINA B

Beramkravu kuģis

34374 957746

2010.

Malta AB MARITIME INC BV Bunkera degvielas piesārņošanas kaitējuma apdrošināšanas apliecības oriģināls nav pieejams. 19.12.2018.
AIZTURĒ-ŠANAS DATUMS UN VIETA

KUĢA NOSAUKUMS/ TIPS

BRUTTO TILPĪBA

SJO NUMURS/

BŪVES GADS

 

KAROGS

 

KUĢOŠANAS KOMPĀNIJA

KLASIFI-KĀCĪJAS SABIEDRĪ-BA

AIZTURĒŠANAS IEMESLS

ATBRĪVOŠANAS DATUMS

16.03.2017.

Ventspils

ST ELIAS

Beramkravu kuģis

15888 9138692

1997

Panama HAWKEYE MARITIME Bureau Veritas Avārijas ģenerators neieslēdzas automātiski. 19.03.2017.
21.03.2017.

Rīga

MOUNT HOPE

Beramkravu kuģis

17027 9708265

2010

Panama SUN LANES SHIPPING S.A. Nippon Kaiji Kyokai Inspekcijas laikā novērota stipra sānsvere uz kreiso sānu un kuģa noturības nepietiekamība dēļ klāja koku kravas. Kuģa noturības aprēķini uz kuģa iziešanas laiku norāda nepietiekamu noturību. Nevar iztaisnot kuģi bez klāja kravas daļējas nokraušanas. 09.04.2017.
14.04.2017.

Ventspils

ARUNDO

Sauskravas kuģis

1957 8504272

1984

Sent Vinsent a un  Grenadines ARUNDO SHIPPING Bureau Veritas Kuģa komanda nav pietiekoši apmācīta ugunsgrēka trauksmei.

Līnmetēja derīguma termiņš beidzās 03.2017.

Ventspils ostas kartes N-2716, 2277 nav uz kuģa.

Labā un kreisā sāna glābšanas laivu iekāpšanas trapi bojāti

Vecākajam kapteiņa palīgam nav diploma karogvalsts apstiprinājuma.

14.04.2017.
28.09.2017.

Rīga

AGSU

Naftas tankkuģis

7833 9503304

2007

Krievijas Federācija PALMALI CO LTD Russian Maritime Register of Shipping VDR displejs uzrāda brīdinājumu: 001 System failure – VDR not operating/communication to remote display not working. 05.10.2017.
AIZTURĒ-ŠANAS DATUMS UN VIETA

KUĢA NOSAUKUMS/ TIPS

BRUTTO TILPĪBA

SJO NUMURS/

BŪVES GADS

 

KAROGS

 

KUĢOŠANAS KOMPĀNIJA

KLASIFI-KĀCĪJAS SABIEDRĪ-BA

AIZTURĒŠANAS IEMESLS

ATBRĪVOŠANAS DATUMS

19.02.2016.

Ventspils

MOXON

Naftas tankkuģis

29083 9133070

1997

Māršala salas V SHIPS SHIP MANAGEMENT INDIA DNV GL X-diapazona radars.

Nevar iedarbināt glābēju laivas motoru, laiva nav piepūsta, luktura stiprinājums bojāts.

21.02.2016.
21.11.2016.

Rīga

DIMITRIS

Beramkravu kuģis

28171 9279836

2003

Māršala salas ORDER SHIPPING CO LTD Nippon Kaiji Kyokai Avārijas ugunsdzēsības sūknis nedarbojas.

Uzlabot avārijas trauksmju mācības. Vāja komandas darbība ugunsgrāka trauksmes laikā. Atkārtota piezīme.

Karoga administrācijai veikt drošības vadības auditu līdz kuģa iziešanai no ostas.

23.11.2016.