AIZTURĒ-ŠANAS DATUMS UN VIETA |
KUĢA NOSAUKUMS/ TIPS |
BRUTO TILPĪBA |
SJO NUMURS/ BŪVES GADS |
KAROGS |
KUĢOŠANAS KOMPĀNIJA |
KLASIFI-KĀCĪJAS SABIEDRĪ-BA |
AIZTURĒŠANAS IEMESLS |
ATBRĪVOŠANAS DATUMS |
03.01.2024
Rīga |
AYANA STAR
beramkravu kuģis |
16960 | 9291212
2004 |
San Marino | Norton Ship Management Ltd | Nippon Kaiji Kyokai | Nevar iedarbināt dzinēju abām uz klāja esošajām glābšanas laivām. Glābšanas līdzekļi un aprīkojums neatbilst piemērojamajām kodeksa prasībām (LSA kodeksa 21. grozījums / 4.4.6.) Uz tiltiņa spārniem novērotā temperatūra ir -10 C un -13 C. | 06.01.2024 |
03.01.2024
Rīga |
SAMSUN
beramkravu kuģis |
35812 | 9657777
2011 |
Malta | Ciner Ship Management | American Bureau of Shipping | Ugunsdzēsības maģistrāle nav viegli pieejama tūlītējai lietošanai. Ugunsdzēsības līnijā uz klāja nav ūdens padeves no jebkura no pieejamajiem ugunsdzēsības sūkņiem.
Uzņēmumam 3 mēnešu laikā jāveic korektīvie pasākumi attiecībā uz ISM sistēmu. Trūkumi, kas atzīmēti ar ISM, ir objektīvs pierādījums tam, ka ISM kodeksa īstenošana ir neveiksmīga vai nepietiekami efektīva. |
07.01.2024 |
03.06.2024
Rīga |
ODYSSEAS
beramkravu kuģis |
22662 | 9595187
2011 |
Māršala Salas | Navina Maritime SA | Nippon Kaiji Kyokai | Pārbaudes laikā tika novērots, ka, iedarbinot avārijas ģeneratoru, tas automātiski nepievienojas un nepiegādā elektroenerģiju avārijas sadales skapim. | 07.06.2024 |
AIZTURĒ-ŠANAS DATUMS UN VIETA |
KUĢA NOSAUKUMS/ TIPS |
BRUTO TILPĪBA |
SJO NUMURS/ BŪVES GADS |
KAROGS |
KUĢOŠANAS KOMPĀNIJA |
KLASIFI-KĀCĪJAS SABIEDRĪ-BA |
AIZTURĒŠANAS IEMESLS |
ATBRĪVOŠANAS DATUMS |
01.03.2023..
Rīga |
VIENA
Ģenerālkravu kuģis |
2735 | 9081356
1993. |
Kamerūna | Tarron Operating Ltd | Alfa Register of Shipping | Nevienam jūrniekam uz kuģa nav derīga darba līguma.
Komandas darbība ugunsdzēsības mācību laikā bija neapmierinoša. Pulcēšanās nav veikta, ugunsdrošības aizveres nav aizvērtas, ugunsgrēka vieta nav izolēta, nav veikta robeždzesēšana. Vienam tērpam trūkst ugunsdzēsēja jostas un netika valkātas elpošanas aparāta komplekta maskas. |
04.03.2023. |
14.08.2023.
Ventspils |
MIRA
Naftas tankkuģis |
58166 | 9253076
2002. |
Vjetnama | SAO VIET PETROL TRANSPORTATION | KOREAN REGISTER. | Glābšanas laivu un glābšanas plostu iekāpšanas traps kreisajā un labajā pusē ir sapuvuši. Priekšgala glābšanas plosta iekāpšanas traps ir sapuvis. Iekāpšanas trapi ir bīstami apkalpei un nav gatavi lietošanai.
Pirms kuģa izbraukšanas karoga administrācijai ir jāveic drošības pārvaldības audits. Trūkumi, kas apzīmēti ar ISM, ir objektīvs pierādījums nopietnai neveiksmei vai neefektivitātei ISM kodeksa īstenošanā. |
16.08.2023. |
AIZTURĒ-ŠANAS DATUMS UN VIETA |
KUĢA NOSAUKUMS/ TIPS |
BRUTO TILPĪBA |
SJO NUMURS/ BŪVES GADS |
KAROGS |
KUĢOŠANAS KOMPĀNIJA |
KLASIFI-KĀCĪJAS SABIEDRĪ-BA |
AIZTURĒŠANAS IEMESLS |
ATBRĪVOŠANAS DATUMS |
26.10.2022.
Roja |
KISEL Zemessmēlējs | 336 | 6620632
1965. |
Komoras | TRAMERA UAB (īpašnieks) | Phoenix Register of Shipping | Starptautiskā kravas kuģa radio drošības apliecība nav uz kuģa.
Uz kuģa nepietiekama komanda. Nav vecākā stūrmaņa, kā noteikts MASA. Nav izpildīts MASA nosacījums par diviem navigācijas virsniekiem ar derīgām GMDSS vispārējā operatora apliecībām. Starptautiskā kravas zīmes apliecība nav uz kuģa.
|
06.12.2022. |
02.02.2022.
Liepāja |
MIDIA
Speciālu uzdevumu kuģis |
803 | 8829957
1997. |
Komoras | Nord Company OU | RINA Services S.p.A. | Ugunsgrēka mācību trauksmes laikā nepietiekams apkalpes skaits (trīs komandas locekļi nav uz kuģa). Ugunsgrēka mācību trauksmes laikā kuģa komanda nezina un /vai nepilda kuģa trauksmju sarakstā noteiktos pienākumus.
Vairāki ugunsdzēšamie aparāti nederīgā stāvoklī (nav spiediena). Uz kuģa nav karoga Administrācijas vai Administrācijas Atzītās organizācijas apstiprinātas noturības informācijas. “Uz kuģa ir neapstiprināts noturības informācijas tulkojums krievu valodā. Uz kuģa ir sākotnējās noturības informācijas kopija rumāņu valodā (kuru kuģa virsnieki nepārvalda). Uzrādīts klasifikācijas sabiedrības 14.05.2021. “pagaidu apstiprinājums, ka galīgais apstiprinājums tiks veikts RINA plānu apstiprināšanas centrā, Tallinā”. Klasifikācijas sabiedrība apgalvoja, ka apstiprinātā noturības informāciju nogādās uz kuģa viena mēneša laikā. Kapteinis instruēts visus noturības aprēķinus fiksēt kuģa žurnālā.” Piezīme ierakstīta OVK inspekcijā 28.10.2021. “Trauksmju sarakstā nav norādīti atbildīgie virsnieki, kuri atbildīgi par glābšanas un ugunsdzēsības aprīkojuma uzturēšanu labā stāvoklī nekavējošai izmantošanai. Trauksmju sarakstā nav norādīti atbildīgo personu aizvietotāji.” Piezīme ierakstīta OVK inspekcijā 14.05.2021. Pirms kuģa izbraukšanas karoga administrācijai ir jāveic drošības pārvaldības audits. Trūkumi, kas apzīmēti ar ISM, ir objektīvs pierādījums nopietnai neveiksmei vai neefektivitātei ISM kodeksa īstenošanā. |
18.02.2022. |
09.09.2022.
Rīga |
ANNABA
konteinerkuģis |
15487 | 9306201
2005. |
Portugāle | Peter Doehle Schiffahrts-KG | RINA Services S.p.A. | Glābšanas laivas dzinējs nedarbojas kopš 16.08.2022. (vairāk, kā trīs nedēļas). | 14.09.2022. |
AIZTURĒ-ŠANAS DATUMS UN VIETA |
KUĢA NOSAUKUMS/ TIPS |
BRUTO TILPĪBA |
SJO NUMURS/ BŪVES GADS |
KAROGS |
KUĢOŠANAS KOMPĀNIJA |
KLASIFI-KĀCĪJAS SABIEDRĪ-BA |
AIZTURĒŠANAS IEMESLS |
ATBRĪVOŠANAS DATUMS |
05.05.2021.
Ventspils |
ULTRA SERVAL
beramkravu kuģis |
43644 | 9874997
2015 |
Panama | Cleanseas Shipmanagement Inc | Nippon Kaiji Kyokai | Desmit apkalpes locekļi uz kuģa ir nodarbināti vairāk nekā 12 mēnešus, kas pārsniedz maksimālo dienesta laiku uz kuģa, un viņiem ir nokavēts repatriācijas termiņš. Kuģošanas kompānija nav izpildījusi 2021.gada 28.aprīlī ar Lielbritānijas Imingemas ostas ostas valsts kontroles iestādi saskaņoto Sabiedrības kļūdu novēršanas plānu, lai augstākminētos apkalpes locekļus repatriētu nākamajā piestāšanas ostā – Ventspilī, Latvijā.
Pirms kuģa izbraukšanas karoga administrācijai ir jāveic drošības pārvaldības audits. Trūkumi, kas apzīmēti ar ISM, ir objektīvs pierādījums nopietnai neveiksmei vai neefektivitātei ISM kodeksa īstenošanā. |
07.05.2021. |
04.12.2021.
Rīga |
SHEKSNA
sauskravas kuģis |
2052 | 8876572
1992 |
Kamerūna | Aspol-Baltic Corp Ltd | Maritime Bureau of Shipping | Glābšanas laiva nav pietiekami piepūsta un dzinēju nevar iedarbināt.
Bojāta kravas lūkas vāka virzošā sliede priekšā, labā puse. Kuģošanas norādījumi, IAMSAR III daļa ir beidzies. Bojāta 3 Ghz radara antena. Pirms kuģa izbraukšanas karoga administrācijai ir jāveic drošības pārvaldības audits. Trūkumi, kas apzīmēti ar ISM, ir objektīvs pierādījums nopietnai neveiksmei vai neefektivitātei ISM kodeksa īstenošanā. |
30.12.2021. |
DATE AND PLACE OF DETENTION | SHIP’S NAME/ TYPE | GT/ GRT | IMO NUMBER/
YEAR OF BUILD |
FLAG | COMPANY | CLASSIFI-CATION SOCIETY | GROUNDS FOR DETENTION | DATE 0F RELEASE |
16.07.2020
Rīga |
NOSSAN
sauskravas |
2248 | 8814536
1989. |
Faroe Salas | Thun Ship Management | Lloyd’s Register | Korpusa bojājumi sadursmes dēļ Baltijas jūrā plkst. 15.07.2020/11:48LT 57.29,6N 021.17,8E, kas ietekmē kuģošanas spēju. Kapteinis vai kuģa īpašnieks nav iesniedzis ostas valsts kontroles iestādei informāciju par sadursmi, nodarīto kaitējumu un informāciju par nepieciešamo karoga administrācijas apziņošanu saskaņā ar SOLAS 1988 Amend / Chapter I / Reg. 11(c).
Apkalpes locekļi nav pazīstami ar saviem īpašajiem pienākumiem (piemēram, navigācijas ierakstu uzturēšana), aprīkojumu, procedūrām (piemēram, nebija nodrošināta novērošana sadursmes brīdī), kas ir saistīti ar viņu pienākumiem. Iepazīstināšanas procedūra uz kuģa nav efektīva. Kapteiņa iepazīstināšanas ieraksti uz kuģa nav atrasti. Drošas navigācijas sardzes principi pareizas un efektīvas novērošanas trūkuma dēļ netika ievēroti saskaņā ar 1972.gada Starptautisko noteikumu par sadursmju novēršanu jūrā 5. noteikumu, kas izraisīja sadursmi ar zvejas kuģi Baltijas jūrā 15.07.2020/11. 48LT 57.29,6N 021.17,8E . Uz kuģa esošās sardzes procedūras un principi ir ļoti neefektīvi un bīstami drošai kuģošanai nākotnē. Pirms kuģa izbraukšanas karoga administrācijai ir jāveic drošības pārvaldības audits. Trūkumi, kas apzīmēti ar ISM, ir objektīvs pierādījums nopietnai neveiksmei vai neefektivitātei ISM kodeksa īstenošanā. |
20.07.2020 |
23.07.2020.
Rīga |
PC-16
peldošais celtnis |
486 | 8729080
1988. |
Moldovas Republika | Mediterranean Shipping Register | Jūrniekiem, kas strādā uz kuģa, nav medicīniskās izziņas, kas izdotas saskaņā ar STCW kodeksa A-1/9.
Nav pierādījumu, ka būtu veiktas mācības cīņai ar ugunsgrēku, kuģa pamešanu un iekļūšanu slēgtās telpās. IOPP sertifikāts nav uz kuģa. IAPP sertifikāts nav uz kuģa. |
26.08.2020 | |
26.08.2020.
Liepāja
|
INOI
sauskravas |
20238 | 9400928
2006. |
Panama | New Horizon Shipmanagement SA
|
Nippon Kaiji Kyokai | Daudziem apkalpes locekļiem ir beidzies darba līgums.
Daudzi apkalpes locekļi ir bijuši uz kuģa vairāk nekā 12 mēnešus, un daži apkalpes locekļi nav saņēmuši ikgadējo atvaļinājumu. Pirms kuģa izbraukšanas karoga administrācijai ir jāveic drošības pārvaldības audits. Trūkumi, kas apzīmēti ar ISM, ir objektīvs pierādījums nopietnai neveiksmei vai neefektivitātei ISM kodeksa īstenošanā. |
28.08.2020. |
AIZTURĒ-ŠANAS DATUMS UN VIETA |
KUĢA NOSAUKUMS/ TIPS |
BRUTO TILPĪBA |
SJO NUMURS/ BŪVES GADS |
KAROGS |
KUĢOŠANAS KOMPĀNIJA |
KLASIFI-KĀCĪJAS SABIEDRĪ-BA |
AIZTURĒŠANAS IEMESLS |
ATBRĪVOŠANAS DATUMS |
28.03.2019.
Rīga |
MARIA L beramkravu kuģis | 17542 | 9153496
1997. |
Libērija | Sky Shipping Agency SA
6021921 |
Bureau Veritas | Apkalpes sniegums ugunsgrēka laikā nebija pietiekams. Novērots, ka ekipāžai trūkst zināšanu par elpošanas aparātu lietošanu, kā arī daži apkalpes locekļi nelieto drošības aizsargtērpu, piemēram, drošības apavus.
Jūrnieka darba līgums 13 apkalpes locekļiem ir beidzies. Atkārtota piezīme. Pārbaudes laikā novērots, ka pašaizverošās ugunsdrošības durvis kapteiņa klāja ieejā pilnībā neaizveras / nedarbojas pareizi, kā arī ugunsdrošības durvis kambīzē un vienas durvis mašīntelpā ir aprīkotas ar paštaisītiem fiksatoriem. Atkārtota piezīme. Nav ūdens tualetē un izlietnē kopējā tualetē uz augšējā klāja, kopējā tualetē uz pakaļgala klāja, kā arī dažās apkalpes tualetēs. Atkārtota piezīme. Nav pierādījumu, ka kuģa apkalpei ir izmaksātas algas par 2019. gada janvāri un februāri, un apkalpe to atzīst. Pirms kuģa aiziešanas kuģa karoga administrācijai jāveic drošības vadības audits. Trūkumi, kas apzīmēti ar ISM, ir objektīvi pierādījumi par nopietnu ISM kodeksa īstenošanas neveiksmi vai nepietiekamu efektivitāti. |
10.04.2019. |
18.10.2019.
Liepāja |
MBC DAISY Beramkravu kuģis | 10154 | 9609902
2010. |
Panama | ESA Ship Management Ltd
5572467 |
RINA Services S.p.A. | Nav pierādījumu, ka 4. mehāniķim un kuģa pavāram ir izmaksātas 2019. gada augusta algas. Nauda netiek saņemta ar ikmēneša intervālu saskaņā ar jūrnieka darba līgumu. Atkārtota piezīme.
Pirms kuģa aiziešanas kuģa karoga administrācijai jāveic drošības vadības audits. Trūkumi, kas apzīmēti ar ISM, ir objektīvi pierādījumi par nopietnu ISM kodeksa īstenošanas neveiksmi vai nepietiekamu efektivitāti. |
27.10.2019. |
30.11.2019.
Rīga |
LS CONCORDE Ķīmisko kravu tankkuģis | 3057 | 9250050
2000. |
Gibraltāra | Lauranne Shipping BV
1816889 |
Bureau Veritas | Avārijas ģeneratoru nevar savienot ar avārijas sadales skapi, ieskaitot manuālos līdzekļus. Divās fāzēs nav sprieguma. Pārbaudes laikā ekipāža zināja par sprieguma trūkumu divās fāzēs.
Ugunsdzēsības / bilžu sūknis, kas atrodas mašīntelpā pie labā sāna apakšējās platformas, nav darba kārtībā. Atkārtotas piezīmes no iepriekšējās OVK pārbaudes 2019. gada 26. augustā. Voltmetrs un ampērmetrs nedarbojas. Avārijas ģenerators nedarbojas. Pirms kuģa aiziešanas kuģa karoga administrācijai jāveic drošības vadības audits. Trūkumi, kas apzīmēti ar ISM, ir objektīvi pierādījumi par nopietnu ISM kodeksa īstenošanas neveiksmi vai nepietiekamu efektivitāti. |
04.12.2019. |
AIZTURĒ-ŠANAS DATUMS UN VIETA |
KUĢA NOSAUKUMS/ TIPS |
BRUTO TILPĪBA |
SJO NUMURS/ BŪVES GADS |
KAROGS |
KUĢOŠANAS KOMPĀNIJA |
KLASIFI-KĀCĪJAS SABIEDRĪ-BA |
AIZTURĒŠANAS IEMESLS |
ATBRĪVOŠANAS DATUMS |
21.03.2018.
Rīga |
LEONIE P Konteineru kuģis | 9991 | 9162667
1994. |
Antigua un Barbuda | STEFAN PATJENS REEDEREI GMBH | DNV GL AS | Avārijas ģenerators nestrādā dēļ sasaldētas dzesēšanas sistēmas. Trūkums jānovērš līdz 26.03.2018., saskaņā ar karoga valsts nosacījumu. | 22.03.2018. |
29.06.2018.
Rīga |
AGDASH
Naftas tankkuģis |
7833 | 9435325
2007. |
Malta | PALMALI SHIPPING & AGENCY | RMRS | Nav pierādījumu, ka kuģa apkalpei ir izmaksātas 2018. gada aprīļa un maija algas. | 30.06.2018. |
13.12.2018.
Rīga |
ELINA B
Beramkravu kuģis |
34374 | 957746
2010. |
Malta | AB MARITIME INC | BV | Bunkera degvielas piesārņošanas kaitējuma apdrošināšanas apliecības oriģināls nav pieejams. | 19.12.2018. |
AIZTURĒ-ŠANAS DATUMS UN VIETA |
KUĢA NOSAUKUMS/ TIPS |
BRUTTO TILPĪBA |
SJO NUMURS/ BŪVES GADS |
KAROGS |
KUĢOŠANAS KOMPĀNIJA |
KLASIFI-KĀCĪJAS SABIEDRĪ-BA |
AIZTURĒŠANAS IEMESLS |
ATBRĪVOŠANAS DATUMS |
16.03.2017.
Ventspils |
ST ELIAS
Beramkravu kuģis |
15888 | 9138692
1997 |
Panama | HAWKEYE MARITIME | Bureau Veritas | Avārijas ģenerators neieslēdzas automātiski. | 19.03.2017. |
21.03.2017.
Rīga |
MOUNT HOPE
Beramkravu kuģis |
17027 | 9708265
2010 |
Panama | SUN LANES SHIPPING S.A. | Nippon Kaiji Kyokai | Inspekcijas laikā novērota stipra sānsvere uz kreiso sānu un kuģa noturības nepietiekamība dēļ klāja koku kravas. Kuģa noturības aprēķini uz kuģa iziešanas laiku norāda nepietiekamu noturību. Nevar iztaisnot kuģi bez klāja kravas daļējas nokraušanas. | 09.04.2017. |
14.04.2017.
Ventspils |
ARUNDO
Sauskravas kuģis |
1957 | 8504272
1984 |
Sent Vinsent a un Grenadines | ARUNDO SHIPPING | Bureau Veritas | Kuģa komanda nav pietiekoši apmācīta ugunsgrēka trauksmei.
Līnmetēja derīguma termiņš beidzās 03.2017. Ventspils ostas kartes N-2716, 2277 nav uz kuģa. Labā un kreisā sāna glābšanas laivu iekāpšanas trapi bojāti Vecākajam kapteiņa palīgam nav diploma karogvalsts apstiprinājuma. |
14.04.2017. |
28.09.2017.
Rīga |
AGSU
Naftas tankkuģis |
7833 | 9503304
2007 |
Krievijas Federācija | PALMALI CO LTD | Russian Maritime Register of Shipping | VDR displejs uzrāda brīdinājumu: 001 System failure – VDR not operating/communication to remote display not working. | 05.10.2017. |
AIZTURĒ-ŠANAS DATUMS UN VIETA |
KUĢA NOSAUKUMS/ TIPS |
BRUTTO TILPĪBA |
SJO NUMURS/ BŪVES GADS |
KAROGS |
KUĢOŠANAS KOMPĀNIJA |
KLASIFI-KĀCĪJAS SABIEDRĪ-BA |
AIZTURĒŠANAS IEMESLS |
ATBRĪVOŠANAS DATUMS |
19.02.2016.
Ventspils |
MOXON
Naftas tankkuģis |
29083 | 9133070
1997 |
Māršala salas | V SHIPS SHIP MANAGEMENT INDIA | DNV GL | X-diapazona radars.
Nevar iedarbināt glābēju laivas motoru, laiva nav piepūsta, luktura stiprinājums bojāts. |
21.02.2016. |
21.11.2016.
Rīga |
DIMITRIS
Beramkravu kuģis |
28171 | 9279836
2003 |
Māršala salas | ORDER SHIPPING CO LTD | Nippon Kaiji Kyokai | Avārijas ugunsdzēsības sūknis nedarbojas.
Uzlabot avārijas trauksmju mācības. Vāja komandas darbība ugunsgrāka trauksmes laikā. Atkārtota piezīme. Karoga administrācijai veikt drošības vadības auditu līdz kuģa iziešanai no ostas. |
23.11.2016. |