Lai noteiktu Latvijas Jūras administrācijas (JA) klientu vērtējumu par saņemtajiem pakalpojumiem, ir veikta klientu apmierinātības aptauja. Aptaujāti kuģu būves un servisa uzņēmumi, kuģu īpašnieki, jūrnieku darbā iekārtošanas kompānijas, jūrnieku ārsti, jūrniecības mācību iestādes, kā arī jūrnieki, kuri veikuši sertifikācijas procesu Jūrnieku reģistrā.
Ļoti atzinīgi sadarbību ar JA novērtējuši Kuģu īpašnieki un kuģu būvju un servisa uzņēmumi, kā arī jūrnieku ārsti un jūrnieku darbā iekārtošanas kompānijas. Salīdzinoši zemāks vērtējums saņemts no atsevišķām jūrniecības izglītības iestādēm.
Savukārt jūrnieku vērtējums par Jūrnieku reģistra sniegtajiem pakalpojumiem un darbinieku attieksmi ir atkarīgas no tā, vai atbildes sniedzējs ir vai nav nokārtojis sertifikācijas eksāmenu. Tā uz jautājumu “kā vērtējat Jūrnieku reģistra sniegto pakalpojumu kvalitāti?” piecu baļļu sistēmā eksāmenu nokārtojušo jūrnieku vērtējums 56% gadījumu ir “5”, 44% - “4”, bet no eksāmenu nenokārtojušiem 38% izvēlējušies vērtējumu “5”, bet 62% - “4”. Jūrnieku reģistra darbinieku attieksmi pret jūrniekiem 94% jūrnieku vērtē kā pozitīvu, 6% kā neitrālu, negatīvu vērtējumu nav.
Uz jautājumu, vai iznācis saskarties vai novērot kādas JA darbinieku prettiesiskas koruptīva rakstura darbības, visi aptaujātie atbildējuši ar “nē, nekad’.
Ar visu Jūras administrācijas klientu aptauju apkopojumu var iepazīties JA mājas lapā, https://www.lja.lv/node/1041
Ot, 02/14/2023 - 14:27